5 erilaista yhteenkuuluvuutta lisäävää etäaktiviteettia

Yhteenkuuluvuuden tunne organisaatioissa on laskenut huomattavasti nyt etäaikana. Etäkokouksiakin järjestetään usein vain yhden asian ympärille, jossa kuulumiset usein jäävät kysymättä ja kuulematta. Yksi parhaista tavoista lisätä yhteenkuuluvuuden tunnetta ihmisten välille on luoda yhteisiä kokemuksia ihmisille. Katso alta 5 erilaista tapaa luoda yhteenkuuluvuuden tunneta työyhteisöön etänä liikunnan avulla. 

Mindfullness

Mindfullness on tietoista läsnäoloa. Se on ikään kuin meditaation alalaji. Esimerkiksi Jooga ja Yin Jooga. Mindfullnessia voi helposti toteuttaa myös etänä ja isommallekin porukalle yhtä aikaa. Harjoitukseen tarvitset rauhallisen tilan ja internetyhteyden joko puhelimella tai tietokoneella.

Waymentin kautta Mindfullness ohjauksia tarjoaa Sari Niskanen

Jooga

Joogan tehokkuus liikuntamuotona riippuu siitä, millaisia harjoituksia tehdään ja millä temmolla. Joogan on katsottu vaikuttavan terveyteen sitä kautta, että se lieventää stressiä ja kohentaa mielialaa, minkä seurauksena ihminen elää aiempaa aktiivisemmin.

Waymentin kautta Jooga ohjauksia tarjoaa Virta Well-being & Sanna Luther

Kehonpainotreenit

Kehonpainotreeneissä vahvistat keskivartaloasi, yläkropan voimatasoja sekä opit aina jonkun uuden tehokkaan kehonpainoliikkeen. Sinulle tulee tutuksi erilaiset liikkeet kuten aasinpotkut, monipuoliset vatsarutistukset ja punnerrusvariaatiot. Kehonpainotreenit sopivat niin kovatasoisille kuin aloittelijoillekin. Ohjaajamme osaavat tehdä treenit eritasoisille ryhmille.

Waymentin kautta kehonpainotreenejä tarjoaa Kim Herold

Tanssi

Tanssitunneilla tuot kunnon energiaboostin päivään kuin päivään. Tanssiminen tuo hien pintaan ja lisää rytmitajua. Teema voi vaihdella lattarirytmeistä, tämän päivän hittibiiseistä musikaaleihin, hyvällä(!) huumorilla höystettynä.

Waymentin kautta tanssitunteja tarjoaa Marko Keränen

Taukojumpat

Teetkö paljon istumatyötä? Nyrkkisääntönä on, että kerran tunnissa tulisi nousta ylös ja liikkua jollain tavalla. Tällöin verenkierto vilkastuu, mikä saa kuona-aineet poistumaan helpommin. Lisäksi aivoihin kulkeutuu happea ja keskittymiskyky paranee. Taukojumpat ovat istumatyöläisen paras lääke.

Waymentin kautta taukojumppia tarjoaa Anna Saivosalmi

Katso myös

Näin kirjoitat hyvän toiveen!