Social selling

Sani Leino sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja, joka tunnetaan energisistä ja mukaansatempaavista myyntivalmennuksista ja myynnin motivaatiopuheista. Hän on tunneälykkään myyntityön ja sosiaalisen myyntityön (Social Selling) valmentaja.

Sanilla on yli 13 vuoden kokemus tuloksellisesta ja palkitusta myyntityöstä B2B ja B2C myynnin parissa erityisesti ICT-, Telecom- ja Retail -puolilla.

Viimeisten kymmenen vuoden aikana Sani on työskennellyt mm. Toyotalla, Gigantissa, DNA:lla, myyntiyhtiö Rainmakerilla erilaisissa myynnin tehtävissä. Sittemmin Sani on toiminut auttanut yhtiönsä Social Companyn kautta satoja kotimaisia ja kansainvälisiä yrityksiä modernisoimaan myyntiään & hyödyntämään tehokkaammin sosiaalisia ja digitaalisia alustoja liiketoiminnassa.

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin.

Reviews

Ei vielä arvosteluja.

Vain vahvistetut ostajat voivat jättää arvosteluja. Kirjaudu sisään.

Näin kirjoitat hyvän toiveen!